Nedenfor finder du de mest almindelige spørgsmål og svar.
F: Har I kundeservice på dansk?
S: Nej, vi tilbyder kun kundeservice på svensk og engelsk.
F: Passer dette cover/etui til min enhed?
S: Du finder bedst ud af det ved at finde modelnummeret på enheden. Her vores guide til at finde det:
iPad og Samsung Galaxy Tab
iPhone og Android-telefon
MacBook
F: Hvor kan jeg læse om, hvordan jeg indgiver en reklamation?
S: Har du spørgsmål om f.eks. retur eller reklamation, kan du finde svaret i vores kundeportal.
F: Har I åbent køb?
S: Ja, vi har 90 dages åbent køb fra tidspunktet, du modtager forsendelsen: Åbent køb.
F: Hvordan returnerer jeg?
S: I vores kundeportal finder du instruktioner om, hvordan du sender en forsendelse retur.
F: Hvad koster fragten?
S: Vælger du PostNord Standrad koster forsendelsen 19 DKK, vælger du PostNord Express koster forsendelsen 39 DKK, vog 59 DKK for PostNord agent. Her kan du læse mere om vores leveringsmåder: Leveringsalternativ.
F: Hvornår behandles min returnering?
S: Alle returneringer behandles inden for 10 arbejdsdage fra vi har modtaget dem.
F: Jeg har ikke fået svar på min e-mail, hvornår kan jeg forvente et svar?
S: Alle henvendelser besvares inden for 48 timer. Hvis du svarer på din egen mail, kommer den længst nede i køen, og svartiden bliver derfor længere.
F: Har I rabatkoder?
S: Læs hvordan vi tænker om rabatkoder her: Rabatkoder.
SkalHuset.se
C/O Lowwi AB
Morabergsvägen 8
152 42 Södertälje
Sverige
Org. nr: 556881-9238
https://help.skalhuset.dk
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Produktet er blevet tilføjet til din indkøbsvogn
Beløb: kr.0
Til Kassen